06 Januari 2009

Aku ke Maahad

Hari ni masuk hari ke 2 saya ke Maahad Ar Rahmah.. Perhimpunan semalam ucapan disampaikan dalam B Melayu, Arab dan Inggeris oleh guru mengikut subjek yang mereka ajar.. Menarik sekali.. Guru yang memberi ucapan sentuh mengenai keputusan2 peperiksaan tahun lepas.. Hehe.. Adeh2.. Sikit2 terkena jugak batang hidung.. PhotobucketTiba ucapan mudir, beliau memberi kata2 semangat.. Saya cukup berminat mendengar setiap patah kalam dari mudir saya.. Katenye, bukan boleh bawak mati pun result thn dulu..SPM nnati tu la lesen nak belajr jauh2, lesen nak dapat kerja.. Hehe senang hati nak belajr ust kate cmtu.. Photobucket

Hari ni staz ustazah sudah mula mengajar atau memberi memberi sedikit intro dlm subjek yg akan dipelajari.. Fuh banyak subjek baru yang kena saya belajar.. PhotobucketPelajar makin bertambah, ada bahagian2 dinding yang baru dicat, ada pertambahan seorang guru yang sekarang seramai 14 tenaga pengajar termasuk mudir.. Sedikit sebanyak perubahannya.. Perasan juga umur2 kawan2 termasuk saya (!) dah makin meningkat.. So dalam belajar kalu main2 lagi xtahu la.. Tahun ini saya menduduki peperiksaan besar, Sijil Menengah Ugama (SMU).. Adeh awal2 lagi ustazah dah tanya boleh score A dalam subjek Hadis?? Haha sume angkat tangan dan sebut "boleeeyyhh".. PhotobucketInshaAllah.. Akan diusahakan.. Tahun ni nak insaf sikit.. Bangun molek2, study rajin2, solat2 n badah2 sunat jgn tinggal.. Pengorbanan ibu bapa kukenang...Photobucket

Ain.. Ajaja Fighting!! SMU SMU SMU..Photobucket

*Saya tw ramai yang memberi sokongan, semangat, mendoakan saya.. Terima kaseh xterhingga!! Tahun Baru Azam Baru!!
Photobucket

Tiada ulasan: