bismillah Pictures, Images and Photos
31 Januari 2009

Andai Aku..

Lagu yg xakn boring ddgr..
Slmt mndegr..

Andai aku - Mirwana

Andai aku
bisa mengulang kisah silam
pasti kumencuba mengukir kembali
kisah kehidupan diri ini

Andai aku
bisa diberikan peluang
pasti kumencuba menggapai impian
yang selama ini kucita

Namun hanya harapan yang kita impikan
tak mungkin terjadi walaupun hanya seketika
ia 'kan tetap berlalu

Harus aku
biarkan semuannya berlaku
walau kuterseksa hadapi segala
sudah suratan yang Maha Esa

Namun hanya harapan yang kita impikan
tak mungkin terjadi walaupun hanya seketika
ia 'kan tetap berlaku

Redha menerima segala rintangan jadi pedoman kesilapan lalu
Kupohon restu cinta nan satu kupercayakan pada kudrat-Nya

Namun harapan kita impikan
tak mungkin terjadi walaupun hanya seketika
ia 'kan tetap berlalu

Namun hanya harapan yang kita impikan
tak mungkin terjadi walaupun hanya seketika
ia 'kan tetap berlalu

*hijau tu taukid j.. :D

Tiada ulasan: