bismillah Pictures, Images and Photos
26 Februari 2009

Nasihat Buat Diriku

Bismillah..
Saya ckp busan (actually, malas) nak delete mesej2 dalam inbox handphone saya.. he2.. satu kerja mingguan saya.. seminggu berkali mendelete.. selalu je dpt amaran, no space, no space, no space.. kadang2 dapat mesej yang berbentuk nasihat, peringatan, pedoman.. jadi syg la sgt nak delete.. tamabh2 pengirimnya dari org yang tersayang.. ehe.. bila xda ruangan tuk terima mesej baru, kena la delete2 mana2 mesej.. saya pun mencari jalan agar mesej2 tersebut hilang mcm tu ja.. erm.. aha.. knp x saya simpan je dalam blog saya ni? cuma kena type semula aja.. ehe.. tp, asal ada kemahuan utk mengekalkan mesej itu agar x didelete dek ain nih, tambah2 lagi dapat share dengan rakan2.. itu la amal jariah yang dapat saya sumbangkan.. ehe.. dapat la saya refer kembali mesej2 yang telah dikirimkan.. jom mula menype..~


Renungkan:

Dalam hati ibu berkata: "Pergilah anakku.. Belajarlah bersungguh-sungguh.. Jangan kau lemas dalam kebebasan yang diberikan.. Ibu tidak hantar kamu ke sana melainkan percaya kepada kamu, kerana kamu anak ibu.."

Dalam jiwa ayah berbisik: "Anakku.. ayah lepaskan kamu dengan sejuta doa moga kamu tidak pernah lupa nama yang kamu bawa dihujung namamu.."

SELAMAT BERJUANG:-)


-Message received from kak nadirah IPPM

Tiada ulasan: