08 September 2009

Tambah Pahala, Minta Keredhaan Nya


Dulu kuberasa tak merugi, kesedaran membuatkan diri berasa sgt rugi jika melepaskan bonus, markah free, gol percuma ni~ jd jgn la tak sedar diri, kan. =)

Bismillah..
Sudah menghampiri fasa ke 3! kejar. kejarlah. ntah bila lagi nak dapat duduk dalam bulan yang sgt3x istimewa ini. setahun sekali. dalam 11 bulan, macam2 boleh terjadi, kan.

dalam masa yang masih ada ni, sampai2kan hadiah utk arwah2 saudara mara kita, jiran tetangga, sapa2 yg ada pangkat arwah2 tu. insyaAllah, sampai.

masa ini juga, elok2 sgt la tu kalu kita merajinkan diri berdoa, mohon keampunan, perbanyakkan qiamullail. banyak dan pebagai lagi yg sudah maklum, tinggal PERLAKSANAANnya sahaja, kan.

sekurang-kurangnya, doa yg dapat disuggestkan:

اللهم انك عفو تحب العفو فاعف عني

[Allahumma innaka 'afuwwun tuhibbul afwa fakfuanni]


Sabar.. byk pahala kalu sabar.. Allah suka orang yg bersabar.. sikit agi masuk waktu.. aku nak banyakkan doa jap ea.. da azan kejutkan~

Ahh! terlalu banyak diskaun! free pun ade. cepat2lah rembat. bukalah mata hati wahai muslimin muslimat. jomla kita beribadah. belajar, bekerja, membaca, berjihad, berjuang, tegakkan negara Islam, ibadah juga tu. jgn lupa.. =)

Moga sedikit pemanas ini dapat dimanfaatkan. salah silap, minta maaf, minta sorry, silalah tegur. =)

Ayuh2! buru2!

Tiada ulasan: