03 Mac 2009

Lihat Semula Belakang



bismillah..
tanpa kita sedari, sdh pun masuk bulan 3.itu kalu kita tgk kalendar masihi.hurm, ape kabar je kalender hijriah?yep, hmpir 12 rabiul awwal.alhamdulillah masih dipanjangkan umur utk menulis..

inshaAllah, pada 12 rabiul awwal ini, Kolej Teknologi Islam Melaka dgn kerjasama ABIM melaka akan menaja majlis sambutan maulidurrasul kami di maahad..hehe..buat julung kali nyer..alhamdulillah..hadiah2 utk pertandingan berupa wang tunai..tentatif progam masih xdikenal pasti..ehe..

saya, masuk pertandingan pidato dan kuiz.nama telh diberi pd guru yg bertugas.sesi saringan utk mencari peserta final pidato berlangsung hari ini.hehe..apekan daya..saya xterpilih utk ke final..mungkin niatku salah..niat xbtul..bukan lillahi taala..nak kan hadiah mungkin.atau Allah xnak bg aku perasaan riak..mcm2 jawapan ade..tp mna yg betul..hehe..look back..apa salah silapku hingga xterpilih..mgkin kurang latihan..malas berlatih, penat ke kem? ehe..hurm, sedih gak xterpilih..hehe..tabah ain, tabah..bukan ape sgt hadiah RM80..hehe..

Apepun, masih ada satu lg peluang, kuiz.kalu xdpt jugak, xpe je..asalkan dah try yg terbaik.esok3..nantikan esok utk mengetahui kelayakanku ke pertandingan kuiz..inshaAllah..tgk ke belakang..jgn ulangi kesalahn..preparation, niat, etc..

mari semarakkan bulan rabiul awwal!!
ana uhibbuka ya rasulullah!!

2 ulasan:

mahabbah berkata...

waahh.. sekarag org tuh mmg ghajin dia mempost kan diri nya,,
sentiasa ada baru~~
blog akk aja.. entah bila nak hapdet

Awrapurnama berkata...

hehe..
org tu blh je update2..
asalkan ada kemahuan di situ ada A one..
jd motivator plk..
carik la time lapang tuk nulis2..
slmt update eh..
dah kene tag kan?
he2..