bismillah Pictures, Images and Photos
16 Julai 2009

Rindu Teman, Sahabat, Kawan, Sadiq, Rakan

Bismillah...



pendek umur. kusedar, umur makin meningkat. rasa mcm nak stay umur mudi sj.. la'alla..

16 Julai, tarikh hari lahir sahabat yg sudah 3 - 4 tahun bersamanya saya di medan juang menuntut ilmu. Bersama-sama. Di maahad ini.

Kek coklat, puding, nasi lemak mahal, asam, cekedis. Ya Allah, berkatilah hari ini..

Zu, sanah helwa!

Aku merinduimu T E M A N untuk berjuang. Aku rindukan S A H A B A T untuk berjihad. Aku rindukan K A W A N senda dan tawa. Aku rindukan S A D I Q untuk sama- sama beribadat. Aku rindukan R A K A N untuk sama- sama bermuhasabah yang sama- sama menuntut ilmu Allah yang sama- sama bekerja demi slam yang sama- sama berkorban demi Nya dan sama- sama saling berpesan dengan kebenaran dan kesabaran
Teringat lagu UNIC..


Menda ape, dia idup, kita nyanyi. Bila dia mati kita kata horeyy! Suka2 n tepuk tangan??
-> Sudah semestinye candle!
Ops, bukan 'kita', tapi kebanyakan kita.

*haduh, lupa nak tgk arah kiblat hari ni!

Tiada ulasan: