08 Julai 2009

Syurga Cinta

Bismillah..



Alhamdulillah.. Selesai saya menonton movie ini di youtube sahaja. Mudahnya sekarang. Dek kerana mengikuti perkembangan artikel terbaru di Saifulislam.com, maka oleh kerana movie ini yang menjadi penarik perhatian saya untuk membaca, saya menontonnya juga. Well, pasti ada sedikit kontranya. tetapi, marilah sama2 mengambil iktibar daripada movie tersebut, kan? Hu2.. Sebelum ni saya menonton cerita Changeling. Juga movie yang pernah Ustaz Abu Saif masukkan dalam entry beliau. Apa pun, selamat menonton Syurga Cinta. Tak dapat saya kupas dengan lebih lanjut kerana ada pengupas yang sangat saya kagumi, sila ke Saifulislam.com.

2 ulasan:

jamilah berkata...

slm..ain blh tgk kat utube???!!eh,,nk tgk jgk..hihuuu:p

Awrapurnama berkata...

wsalam wbt, jamilah.

mmg boleh ajer. sibuk nak tengok yer?
bila nk abiskan cover madah berbaki awak tu??

ho3.. najah2! slmt menonton!